poniedziałek, 19 października 2009

Made in Poland

Idąc za śpiewaną radą  Pana Sprzedawcy na temat przeznaczenia kaloszy, buty zostały przetestowane w lesie, rzeczywiście się sprawdziły, tym bardziej, że było sucho;) Są to najlepiej "skrojone" kalosze jakie kiedykolwiek miałam, z pewnej odległości przypominają lakierowane kozaki ......  i smaczek w postaci gumowej "metki" na podeszwie z napisem "Made in Poland" :)






Jedno w trochę innej kolorystyce.



spodenki- h&m
bluza- vintage
skórzana ramoneska- h&m
szal- sh
kalosze- vintage
zamszowy plecak- sh
rajstopy- też h&m ;)

13 komentarzy:

  1. Witam kolejną łódzką szafiarkę i trzymam kciuki za rozwój bloga!!

    agatiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloo: dziękuję ;)
    Agatiszka: miło mi zostać przywitaną :)i dziękuję za kciuki. Mam nadzieję, że bedzie nas coraz więcej, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. bombowe kalosze! blyszcza jak lakierowane:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalosze są świetne!
    ja jestem na etapie ogladania, ale przymierzam sie do kupna...;)

    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. niezłe kalosze, niezły początek bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulke masz naprawde ekstra.
    tasteofvogue.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te ramoneski z hm są świetne, podoba mi się również szara bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a jednak da sie nosic kalosze w dobrym stylu :) Bardzo dobry zestaw jak dla mnie.... oddawad oddawj heheh :)

    http://indabigcity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie szczególnie przypadło mi do gustu. Zielony mech dobrze kontrastuje z Twoim ubiorem. No i widać kalosze w całej okazałości! Kalosze z małym obcasikiem, takich jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalosze- genialne! Moję popękały :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kalosze są absolutnie cudowne ! co za kolor! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń